Om oss

Vi är ett ganska så nystartat familjeföretag och vi har själva barn i de mindre åldrarna. Vi har en stark tro på det vi gör och vår vision är att underlätta för föräldrar att hitta det bästa till sina barn. 

Vi säljer unika barnkläder och pedagogiska leksaker, samt lite smått och gott bland annat till mammor. Vi har samlat produkter från olika delar av världen och har ett mycket unikt sortiment. Vi har noga valt ut alla produkter i vårt sortiment och det finns en tanke bakom varje beslut vi tar. Vi jobbar ständigt på att utöka sortimentet och förbättra oss.

 

Storlekar

Vi har anpassat våra storlekar för att passa svensk standard, det innebär att det inte alltid står samma storlek på själva plagget ni får hem. Är ni osäkra på vilken storlek ni ska beställa så rekommenderar vi alltid att ni väljer den större storleken. Har ni frågor om eller vill ha råd angående vilken storlek som passar bäst så kontakta oss gärna!

 

Tvättråd

Vi rekommenderar alltid handtvätt om inte annat står angivet på varan. Titta noga efter tvättrådslappen innan ni tvättar och tvätta alltid med liknande färger.

 

Leverans

Vi har ett fast fraktpris på 49 kronor för alla beställningar, fraktfritt på beställningar över 900 kronor. Beställningen skickas inom 48 timmar efter att ordern blivit betald. Vi skickar våra paket med Schenker eller posten och leveranstiden är 1-4 arbetsdagar. OBS, gäller endast för beställningar som skickas inom Sverige.

För beställningar som ska skickas utanför Sverige kan leveranstiden vara längre. För att se aktuellt fraktpris för ditt land vänligen välj ditt land vid checkout och fraktpriset kommer då att visas innan betalningen. För beställningar utanför Sverige gäller även att beställningen ska överskrida 40 euro.

 

Retur

Som kund hos Zozi.se har du alltid rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar efter leveransdatum, förutsatt att produkterna är i oanvänt skick och i originalförpackning. Returer skickas till: Zozi.se, Guldhedstoget 1, 413 21, Göteborg.
OBS! Innan ni returnerar, vänligen skicka ett mail till oss på: info@zozi.se med ordernummer och information om de produkter som du vill skicka i retur. Vid mottagande av retur så skickar vi en återbetalning på varornas värde inom 10 dagar efter att vi fått tillbaka varorna. Observera att när du returnerar är det du som kund som är ansvarig för att betala eventuella fraktkostnader. 
Om du upptäcker ett fel på din produkt och vill reklamera, vänligen maila oss på info@zozi.se med ditt ordernummer och beskrivning av felet så hjälper vi dig.

 

Kunduppgifter

Vi på Zozi.se bryr oss om din personliga integritet och vi samlar bara in information som är nödvändig för att ge bästa möjliga kundservice. 
När du skapar ett konto eller gör en beställning på vår hemsida kommer du att bli ombedd att lämna information som till exempel ditt namn, adress, telefonnummer och e-postadress. Denna information är endast för intern registerhållning, e-postmeddelanden och för att förbättra våra produkter och kundservice. 
Denna information kommer inte att ges till någon tredje part, och när som helst har du rätt att kontakta oss och begära att vi raderar din personliga information. 
 

Betalning

Vi erbjuder säker betalning. Du kan välja mellan att betala med ditt bankkort (Visa/MasterCard), betalning via PayPal, överföring till vårt bankkonto eller direktbetalning med Swish. 
Vid överföring till vårt bankkonto eller Swish, var då vänlig och märk betalningen med det namn som användes vid beställningen.